dagen

sötnosar, idag har varit en konstig dag...
det var en sån här dag som verkligen inte ofta händer, jag var och storhandlade mat med min mamma!
Eftersom det var mat och grejer till min konfirmation så tyckte hon att jag skulle vara med och hjälpa till.. Jag höll på att dö! Min mamma är en sån mamma som verkligen har SVÅRT att bestämma sig, så det tar en evighet att välja typ porslin till dukningen... -.-
I varje fall... jag va borta med henne i ca 3 timmar! när vi var på väg hem slappnade jag bara av å spelade lite Super Mario på leos nya nintendo och glömde helt bort att jag skulle träffa tjejerna i brunn! Så ja åkte hem och fick ta bussen tillbaka, trodde jag.. Jag missade såklart bussen, men de va inte mitt fel, faktiskt! den kom 2 minuter för tidigt! x) Så jag tog bussen efter en halvtimme igen..
Vi var hos lisen, lisa & jessica kom hem från Grekland igår, dom hade varit där i tre veckor!! Vet ni hur saknade dom va?! å stört bruna va människorna oxå! :) gissa om den blekaste i rummet var avunsjuk!
menmen, kom nyss in från en avklarad familje-middag med pizza som lillebror valt, tårta och jordgubbar! mums.
nu sitter jag och tjockar mig ännu mer, med en B&J Pish food, ofcourse! :)
morgondagen
kommer jag inte hinna blogga på förän efter tre om inte senare.. har genrep inför konfirmation hela dagen.


Måste bara berätta hur jävla nöjd jag är över min iPod, ni som inte har någon, KÖP EN! (en anledning till att jag missade bussen idag var för att jag glömde den hemma först, sprang hem och hämtade den!!) Jag har testat walkman mobiler som många lyssnar på.. men de är inte samma känsla.. Man får värsta kicken! och på kvällarna innan man ska sova tar man de lugnaste man har och bara njuuuuter! Allvarligt, KÖP! månadens måste, skit i kläderna, TA IPODEN! Klicka här för mer info om snygga iPods!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0