en sak till..

och så vill jag påpeka att det är lite synd om mig! (haha)
Jag är nämligen sjuk, jättemycket mega sjuk, faktiskt. :P Så här är det, jag har hostat och grejer i 3 veckors tid nu. Slemhosta och trott att jag haft kikhosta, hemskt! Har vaknat flera gånger varje natt för jag har fått massa hostattacker. Och i söndas åkte jag med konfirmationen upp till Ottsjö, 10 timmars resa med buss, för att vandra och grejer. Bussresan gick jättebra, men när vi kommer fram hinner jag bara vara där i en timme innan jag känner hur allt hettas till och hur febern stiger. Sen låg jag i sängen i 2 dygn. Jag åt knappt nånting, typ en macka till frukost en morgon och lite soppa en lunch. Mådde bara illa av tanken av mat. Och i tisdas åkte jag hem! 7 timmars tågresa hem själv, skitsegt!
Igår åkte jag till city akuten, där läkaren sa att jag fått en smittsam infektion i halsen och på väg upp mot näsan. Jag har också en liten infektion från näsan till öronen pga för lite luft kommer in. Jag får heller inte tillräckligt med luft upp till huvudet. Så nu har jag massa medicin och äckliga grejer jag måste ta varje dag så att jag kanske blir frisk på måndag.


det här är alltså mina mediciner som jag tar varje morgon och varje kväll:
1amimox, 1alvedon,1ipren,20ml hostmedicin,näsdukar!! två ggr per dag.


Så när jag kom hem hamnade jag i deprition, eftersom jag inte får gå ut nu förrän på måndag! Så jag tog mig mitt bästa "depritionstutt" (kom på namnet nu) vilket betyder, en B&J phis food för mig själv, en bra film och näsdukar i massor!


Kommentarer
Postat av: Chrull

Åååååååhhh, neeeejj vad DRAMATISKT! Assåååå skulle fan inte palla att åka till ottsjö asså, jobbigt...^^

Ne, skoja, de var väl litesmåjobbigt att du hade en LIVSFARLIG SJUKDOM!!!!!!

Skulle iaf inte jag palla(A)^

2008-06-26 @ 23:42:33
Postat av: rebecka

hahaha! du är störd chrille!

jag mår faktiskt inte braaa! :P

du ska stötta din halvsyster, englundarn (:

2008-06-27 @ 00:50:30
URL: http://signup.blogg.se/
Postat av: Chrull

Okej då, förlåt kära syster^^

Hoppas du mår bättre och att din LIVSFARL... nerå skoja(a)

Krye på dig!

2008-06-27 @ 13:08:23
Postat av: klara,

usch för hosta och att snyta sig hela tiden. Har också varit sjuk. Men nu börjar det bli bättre. B&J, en bra dvd och papper är det bästa , helt rätt rebecka :)

2008-06-27 @ 17:31:54
URL: http://kklaras.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahah chrille tyst nu xD

jamen visst! helt klart, klara ;)

2008-06-27 @ 19:37:06
URL: http://signup.blogg.se/
Postat av: Sofia

One three hill är alltid bra.

2008-06-28 @ 17:07:14
Postat av: rebecka

one three hill är bäst! haha :D

2008-06-28 @ 17:21:47
URL: http://signup.blogg.se/
Postat av: Mihhi^^

2008-06-28 @ 19:38:16
Postat av: Chrull

Meehee^^

Okej, jag ska sluta snacka så mkt, alltså jag snackar alltid så mkt så nu ska jag faktiskt sluta, de e inte kul när människor snackar för mkt! jag pallar bara int det -.- så nu tänker jag sluta snacka, hejdå och ha de bra, krya på dig! :)

2008-06-28 @ 19:40:12
Postat av: rebecka

hahah satan du snackar mer än mig, de är inte bra, skriv av dig på en blogg! assmart ;)

2008-06-28 @ 21:31:53
URL: http://signup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0