grattis lillebror

Klockan är 08:07 och jag har redan varit uppe i 40 minuter! Men glad är jag ändå, lilla Leo har blivit 6 år idag! :) eftersom jag skulle kommit hem ikväll egentligen från Ottsjö så har jag inte köpt något till honom, men jag bestämde mig för att han ska få välja bio någon dag, och vara ledig från dagis så åker jag med honom.
Nu sitter 6åringen och spelar nintendo ds, som han fick utav mamma & pappa. haha, han är såld. Han fick två spel, mario och spindelmannen! Spindelmannen spelet är till för 16+ men han har snart klarat det spelet ändå! ;) Så nu skriker han lite titt som tätt att han behöver hjälp, (om inkägget blir rörigt beror det på det).
Nintendot i sig är illgrönt, nästan skrikgrönt, väldigt snygg faktiskt! enkel men ändå snygg, och hur ofta säger man att spel är snygga lixom? ;)
Idag har jag
ingenting planerat, som vanligt, men jag tror jag följer med mamma och leo och köper kalas prylar till imorgon och konfirmations grejer till på söndag. Här är det fika hela helgen, ;)
Skriver mer
lite senare när jag fått koll på dagen och kan skriva lite mer om morgondagen.. :)

Men först måste jag tipsa!!!
Den här tunikan från laredoute, hur söt är inte den?
sommarrea, 35% kostar nu 96,85:- finns även i andra färger utan mönster!


 Leos nya snygga nintendo, skrikgrön?

och så födelsedags barnet såklart, dock är bilden gammal!
Grattis lillebror.
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0