konfirmerad!

Hej!
Jag vill bara säga med stolta ord, JAG ÄR KONFIRMERAD! kändes bra ska ni veta.
Förutom att det va så jävla varmt i kyrkan att jag höll på att svimma så gick de hyffsat! jag åkte hem bytte om å alla gäster  kom. vi va runt 40 st. :)
vi åt lite lunch och kladdkakor sen vare dags för presentöppning. Först av en chock kommer jhonte inrullande med en sprillans moppe! OCH JAG DOG! grät i floder och kunde inte ens titta på den! haha skäms fortfarande. :P
Sen gled det på, fick två Eva attlings smycken, ett kors jag önskat mig länge och ett armband som jag tror jag ska byta. Sen fick jag kläder av mina kompisar och smycken i lager! Ett jättefint smycke till piercingen i naveln i äkta guld! Ett par klackskor (som va försmå) av bror och "svägerska". massa blommor fick jag oxå, och ca 5000 :- så nu blire shopping! haha!
Senare åkte jag in till Kungsan och kollade på finalen som Spanien vann, så jävla många fittgubbar som äcklade sig! euw. jaja, nu är jag hemma och ska sova, eller tänka eller ngt. allt slutade så dramatiskt ikväll.. orkar inte ta det nu.
berättar mer om idag imorgon när jag varit på bio med lillebror..! tar in bilder på alla fina presenter och från konfan då också!
                                                      
leker söt lixom, haha otroligt!   gråter i floder!                 nykonfirmerad, rickard är snygg i skjorta å sanna söt i klänning! :)
/R

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha (alla)?? :O ;) in your dreams girl:D puuuuss <33

2008-06-30 @ 20:56:22
URL: http://lindbergss.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad du är söt twilling

2008-07-01 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0