nelly & halens

Jag har precis avslutat min strosning runt på Nelly.com & halens.se.
De båda sidorna har så otroligt mycket snyggt att välja mellan, det är helt sjukt! Så fort jag får pengar efter min konfirmation och födelsedag ska jag in där och peka ut nästan allt! ;D

Nelly.com
tycker jag är en riktigt bra sida med modekoll till tusen, här är mina favoriter från sidan:
  
en mönstrad tunika, riktigt fin tycker jag. passar med både leggings och utan under tycker jag! från yummi, 499:-
höga, skitsnygga byxor! passar kanske bara smala människor men jag älskar dom ändå! Dragkedjor vid vristen. från marielle satin high waist, 1199:-
kjol, jättesöt! jag kanske inte skulle använda den, men mycket söt! från Fornarina, 549:-

Halens.se där finns det kläder med mode för hela familjen, helt underbart! favoriterna därifrån:
  
tunika, skitsnygg! jag har en liknande i vit men den här färgen var underbar! finns även i svart. 199,90:-

Bustierklänning, snygg till allt,  fest, shopping och till&med stranden! 399:-
svart klänning, passar både till fest och en shoppingrunda på stan. 599:-

Nu vet ni kanske lite mer vad jag tycker, vad tycker ni om kläderna? är jag helt borta eller är det snyggt? ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

de va snygga:)

2008-06-26 @ 22:09:43
URL: http://monamourr.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha okej, ja men de tycker jag oxå ;)

2008-06-26 @ 23:20:35
URL: http://signup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0