rebeckah

Jag har börjat blogga för att rekomendera saker, jag ska visa vad jag tycker är ett måste att ha i hemmet helt enkelt! ;)
Samtidigt som jag självklart kan berätta lite om vad jag gör på dagarna, så att det inte är så enformigt. Jag vill att ni kommenterar om hur ni tycker och tänker om det jag skriver, både positivt och negativt!
Just för tillfället sitter jag vid msn och pratar med lite människor samtidigt som jag lyssnar på många olika låtar på iTunes, som snart ska ner till iPoden.
Men nu ska jag fixa klart allt med musiken ta iPoden i öronen och lägga mig i solen med det nya numret av Vecko Revyn.
/R

Kommentarer
Postat av: nikki

jag tycker att det är jätte kul att du börjat blogga ingen !

Pussen ;D <3

2008-06-26 @ 19:17:05
URL: http://aldrigmeer.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha tack så mycket! :)

jag har spanat in din blogg väldigt mycket nu på senaste tiden, riktigt bra! ;)

puss

2008-06-26 @ 20:07:06
URL: http://signup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0